Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na dostawę 100 domków holenderskich
Zamawiający: Regionalny Ośrodek Edukacji Ekologicznej w Przysieku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Przysieku przy ul. Parkowej 2, Przysiek, 87-134 Zławieś Wielka
Wszyscy Wykonawcy
1. Nazwa i adres Zamawiającego.
Regionalny Ośrodek Edukacji
Ekologicznej w Przysieku Sp. z o.o.
Parkowa 2, Przysiek
87-134 Zławieś Wielka
KRS: 0000370591
NIP: 8792636573
kapitał zakładowy: 21 861 000,00 zł
Imię i nazwisko oraz e-mail kontaktowy osoby upoważnionej do udzielania informacji dotyczącej Zaproszenia: Mariusz Moczulski, email: administracja@daglezja.turystyka.pl
2. Tryb.
Celem niniejszego Zaproszenia do złożenia oferty jest pozyskanie informacji cenowej na dostawę stu (100) domków holenderskich.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Zaproszeniu, mają zastosowanie przepisy ustawy Kodeks cywilny.
Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Opis przedmiotu zamówienia.
Oferowane domki holenderskie:
- Mogą być używane lub nowe,
- Muszą być sprawnie technicznie,
- Zbudowane na ramie stalowej (lub z podobnego materiału),
- Domki wyposażone w izolację ścian (domki będą wykorzystywane całorocznie),
- Muszą zapewniać możliwość zakwaterowania co najmniej 4 osób (Zamawiający przewiduje zakwaterowanie około 4-6 osób w domku), wymiary domku minimum ok. 7 m x 2,5 m,
- Muszą być wyposażone w: Instalację elektryczną, instalację ogrzewania elektrycznego, pełną instalację hydrauliczną/wodno-kanalizacyjną, zamawiający nie dopuszcza możliwości występowania instalacji gazowej w domku, wentylację grawitacyjną, oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne, podłogi wyłożone wykładziną PCV lub z podobnego materiału.
- Rozkład pomieszczeń oraz ich wyposażenie ma obejmować co najmniej:
- salon, sypialnię – wyposażone łącznie w: stół z krzesłami, łóżka z materacami dla minimum 6 osób łącznie, szafki, drzwi,
- aneks kuchenny lub kuchnię – wyposażoną w meble kuchenne, zlewozmywak z baterią zlewozmywakową z podłączeniami, kuchenkę elektryczną z podłączeniami, lodówkę,
- łazienkę z WC (pomieszczenie WC może być oddzielne) – wyposażoną w szafki łazienkowe, kabina natryskowa z słuchawką i wężem prysznicowym, umywalka z baterią, toaleta wraz z niezbędnymi podłączeniami do mediów, przepływowy podgrzewacz wody, drzwi.
- Wszystkie zainstalowane w domkach sprzęty, wyposażenie, podłączenia do mediów muszą być w pełni sprawne, czyste i bez uszkodzeń.
- Domki muszą być gotowe do zamieszkania.
- Zamawiający zapewni doprowadzenie mediów do domków.
- Do oferty należy dołączyć zdjęcia oferowanych domków holenderskich (wewnątrz i na zewnątrz).
- Wykonawca udzieli minimum 12- miesięcznej gwarancji na domki.
- Cena oferty musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu na teren wskazany przez Zamawiającego oraz ich montażu.
Zamówienie ma pilny charakter.
4. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
- Termin składania ofert cenowych: 03.2022 r. godz. 12.00.
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert wyłącznie w formie elektronicznej na adres e-mail: administracja@daglezja.turystyka.pl .
- Ofertę należy przedstawić na załączonym do niniejszego Zaproszenia Formularzu ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik nr 1.
- Wszystkie pola formularza ofertowego muszą być uzupełnione.
- Oferta może być wypełniona komputerowo lub czytelnym pismem ręcznie.
- Formularz ofertowy musi być własnoręcznie podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu oferenta, przy czym podpis musi być czytelny i zawierać co najmniej nazwisko i stanowisko danej osoby. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo – w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.
- Wszystkie poprawki lub zmiany w tekście oferty winny być parafowane własnoręcznie i opatrzone datą przez osobę/osoby podpisujące ofertę.
- Oferent ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
- Oferent jest związany swoją ofertą na czas 14 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
- Pytania do niniejszego Zaproszenia do złożenia oferty można kierować pisemnie lub na adres mailowy: administracja@daglezja.turystyka.pl do upływu terminu składania ofert.
8. Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Regionalny Ośrodek Edukacji Ekologicznej w Przysieku Sp. z o.o. Parkowa 2, Przysiek, 87-134 Zławieś Wielka, inspektor ochrony danych osobowych u Zamawiającego nie został wyznaczony,
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia na dostawę domków holenderskich; w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia, zawarciem umowy oraz jej realizacją oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO zgodnie z pkt. 5 /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie zaproszenia do złożenia oferty. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO za prawnie uzasadniony interes Administratora uznaje się:
– ustalenie lub dochodzenie przez Administratora roszczeń cywilnoprawnych wynikających z realizacji niniejszej Umowy, a także obrona przed takimi roszczeniami;
-weryfikacja danych osobowych w publicznych rejestrach.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty upoważnione zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, w tym podmiotom, realizującym kontrole lub audyty. Odbiorcami państwa danych będą: podmioty i organy, którym Administrator jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, oraz podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe powierzone do przetwarzania przez Administratora w związku z realizacją usług gwarantujących należyte wykonanie niniejszej Umowy.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia postępowania oraz 3 lata po upływie tego terminu. W przypadku zawarcia i realizacji umowy obejmuje również okres niezbędny do zabezpieczenia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy, chyba, że przepisy szczegółowe stanowią inaczej.
- Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących wynika z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie zaproszenia do złożenia oferty – podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przeprowadzenia postępowania;
- W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
- Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, który administrator przetwarza na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
- Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy
………..…………………………………… | ……….…………………………….…… |
(pieczęć firmowa oferenta) | (miejscowość, data) |
OFERTA CENOWA
Dane dotyczące Zamawiającego:
Regionalny Ośrodek Edukacji Ekologicznej w Przysieku Sp. z o.o.
- Parkowa 2, Przysiek
87-134 Zławieś Wielka
NIP: 8792636573, REGON: 340802621
kapitał zakładowy: 21 861 000,00 zł
Osoba do kontaktu:
Mariusz Moczulski
administracja@daglezja.turystyka.pl
Dane dotyczące Oferenta: | |
Nazwa (Firma) Oferenta | …………………………………………………………………………… |
Adres siedziby | …………………………………………………………………………… |
Adres do korespondencji | …………………………………………………………………………… |
Nr telefonu | …………………………………………………………………………… |
…………………………………………………………………………… | |
Nr NIP | …………………………………………………………………………… |
Nr REGON | …………………………………………………………………………… |
Nawiązując do Zaproszenia do złożenia oferty na dostawę domków holenderskich
- Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia:
za cenę ryczałtową w poniższym zakresie rzeczowym objętym Zaproszeniem do złożenia oferty i załączoną do niego dokumentacją:
Dostawa domków holenderskich |
Ilość oferowana przez Wykonawcę
|
Cena jednostkowa netto/brutto* |
Cena łączna netto/brutto* |
Uwagi |
Domki holenderskie |
|
|||
Razem: |
* Jeżeli cena każdego oferowanego domku jest inna proszę o jej wskazanie osobno dla każdego domku
Składając ofertę w ww. postępowaniu, oświadczam/y, że:
- Jestem uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi;
- Posiadam uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia i posiadam uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania);
- Posiadam potencjał kadrowy niezbędny do realizacji zamówienia;
- Posiadam potencjał techniczny niezbędny do realizacji zamówienia;
- Znane są mi przepisy prawa w zakresie ochrony środowiska naturalnego i gospodarki odpadami;
- Zachowam wymagane kryteria środowiskowe przy realizacji zamówienia;
- Zaoferowana cena zawiera wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia;
- Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy
w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia; - Kompletna oferta zawiera ………… zapisanych i kolejno ponumerowanych stron, w tym zdjęcia oferowanych domków.
- Uwagi:
…………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………..
…………………………………………… | …………………………………………… |
Miejscowość i data | Podpis i/lub pieczęć |